miercuri, mai 20, 2009

Suntem urati !



Voi sau mai bine spus noi suntem foarte urati...Sa va zic si de ce?
Ei bine , proastia , ipocrizia , rautatea , egoismul , invidia , superficialul , ignoranta , lauda (...) ne fac urati , foarte urati...avem noroi in suflete.
Clasicii spuneau ca ochii sunt oglinda sufletului , ei cum sa va zic...ochii noostri nu mai exprima nimic nici bun nici rau si aproape ca toate faptele rele devin pentru noi normale si ajungem ignoranti fata de ele , ne-am obisnuit asa , sa traim in ignoranta , sa nu ne mai intereseze ca stam la masa cu oameni care nu exprima nimic .
Suntem ignoranti si rai , iar cei buni o sa fie si ei rai , caci nici unul dintre noi n-a fost asa , lumea te face sa fii rau .
Defectele fetei ni se contureaza , avem buze subtiri , nasul mare , barbii proeminente , gusa , cearcane , pleoape cazute , sprancene nepensate , frunti mari , dinti inegali , gesturi nepotrivite , rasete galagioase , ticuri verbale , expresiile fetei in mii de situatii...Toate astea sunt defectele noastre , da dar asta pentru ca sunt murdari in suflet pentru ca e acoperit si el cu superficialitati , aceste lucruri poate ca ar putea sa ne imfrumuseteze .
Cand am putea sa ne facem frumosi si sa ne construim personalitati , noi batem pasul pe loc si aruncam rautati spre cei din jurul nostru , uite de asta ajungem mult mai tarziu Mari.
Eu vorbesc , eu care mi-am inchis magazinul de bunatate , n-am niciun drept sa spun un cuvant , dar am sa il redeschid , caci stiu ca nu e bine ce am facut , merita trebuie sa merite , in plus o sa fac si oferte , si pe datorrie , imprumut , gratis o sa dau bunatate la kg , la L , tone , etc.
Imi recunosc greselile.


Veniti si luati bunatate !

P.S: Azi apare rubricuta mea Povesti de viata pe LumeBuna .

Veniti la Marea Imbratisareee!!!!

Niciun comentariu: