marți, mai 19, 2009

Drum Cafe !


Buna dimineata ! In dimineata asta am mers cu metroul si am vazut atat de multe fete blajine incat am zis trebuie sa facem o campanie Free Hugs la 7-8 AM ca sa ii inveselim putin...ce vreau sa zic e ca imi verificam mailul si printre care am zis sa vad ce e si in Spam si vad titlu mare Drum cafe editia a2a sau ceva gen , intru pe el si mare surpriza chiar eram Drum Cafe...
Ingrediente: Dejembe-tobe africane, Boomwhackers-tuburi colorate acordate
Echipa de facilitatori Drumcafe: Ati de Chile, Melak, Felix
Si desigur Orchestra Drumcafe, din care poti face parte chiar tu!
Cam asta e Drumcafe tobe africane si multa voie buna , daca vreti sa participati la un eveniment Drumcafe first puteti sa veniti maine de la 12:00 PM in Cismigiu sa priviti si va puteti inscrie pentru session-ul de Drumcafe care va fi La Motoare pe 10 iunie de la 18:30...
Inscrieri

Bate tare!

Niciun comentariu: