marți, octombrie 14, 2008

lipsa.


gol.
gol.
gol.
oricati oameni ar fi in jurul meu nu inseamna nimic , oricate obiecte frumoase , oricate flori sau jucarii nu ar insemna nimic , ar ramane un mare gol.e asa greu sa vorbesti de ceva pe care oamenii nu-l pot vedea sau intelege, incat ma sfasie neputinta lor..ah si nu zic ca sunt eu speciala si ca ce simtiri am eu , nici de cum, nu priviti asa ci cred ca oamenii nu pot sa vada peste niste linii si intr-un fel foarte bine ca nu pot.
vreau la mare , vreau sa ploua , vreau liniste , vreau intelegere , vreau noi , vreau doar noi , vreau reusita , vreau imbinare a culorilor , vreau ziua in care o sa fie o lume , vreau atat de multe si totusi cer doar ingaduinta .
lumea mea nu poate sa existe altfel as fi doar ca sa fiu pe pamant as fi de dragul timpurilor cand existam si nimic nu ar avea sens absolut nimic.Pentru mine pare o bucatica de timp atat de mica ,insa clar nu e chiar atat de mica , nu imi ajunge sunt mereu infometata .
Cum dracu facem? Cum dracu facem repede asta? Caci pe mine ma termina si nu stiu cat rezist fara apa.
Track : Duffy-Syrup and honey

Niciun comentariu: