sâmbătă, octombrie 11, 2008

despre spituritualitate part3.


" Esti un carnat in viata mea ! "
" Beci ...inzecidoi "
" Imi bag nemiloasa in tine " (grotesc)
" Ai grija ca.... s-ar putea sa ... eu iti zic ! "

Discutie intre mine si un tigan micut:

*El:de ce ti-ai dat ala in buza?
Eu: nu aveam ce face...
*El: da in nas nu vrei?
Eu: nu imi ajunge unul
*El: da ce fac astia ? (aratand spre o cladire)
Eu: muncesc ce sa faca...
*El: da ...tu n-ai sot?
Eu: nu...(zambind) ar trebui sa am?
*El: da sa faceti copii!

desigur cum nu m-am gandit!:))

"Fete cu principii"

Alta discutie :
Deea "cum de iti merge javra aia de comp?"
Toto " nu stiu a cumparat tata nu stiu ce dracie"
Toto "si merge minunea dracului"
Astea facand parte din capitolul "cacat , javre , dracii..."

"La 4 vin caini."
Daca asta e.Alta nu e."

Niciun comentariu: