marți, august 26, 2008

Nu stiam ca iubesc !


Iubeam acele vremuri, fara sa stiu ,le savuram ca pe o amintire , nu puteam sa traiesc in prezent , cum nici acum nu pot in principiu .Defapt si acum iubesc acele vremuri si savurez amintirile la fel , imi hranesc spiritul putin dezvoltat , cu ele .
Si ce vremuri nu le cred nici acum ...
Putine momente le traiesc in prezent , foarte putine pana si certurile le traiesc ca o amintire.De foarte putine ori sunt acolo unde trebuie , la locul actiunii ...
Si vremurile cand eram noi , eram voi , eram Queen ori Amy winehouse , eram cine vroiam sa fiu , si sunt si acum...
Iubesc singuratatea , desigur cum iubesc si prietenia ..Dar de singuratate nu imi este frica , mie frica de oameni destul de des , cand eram mica aveam impresia ca orice om care se uita la mine mai ales barbatii vor sa imi faca rau , inca imi mai e putin frica..
Ei bine , cand vreau sa stau singura e clar ca fac orice pentru asta , indiferent de consecinte . . .
Sunt ferm convinsa pe puterile mele de a intelege singuratatea deopotriva si prietenia , doar nu sunt convinsa ce este prietenia ?

Un comentariu:

mihnea stefan spunea...

de ce traiesti doar acele vremuri, cand putem foarte bine sa ne facem unele noi ... in contiunuare celor vechi si bune sau poate unele paralele sau pur si simplu sa ...facem ceva cu prezentul