sâmbătă, august 30, 2008

Jocurile olimpice


Usain Bolt record olimpic , cel mai rapid om din lume , Bolt a obţinut 19 secunde şi 30 de sutimi la 200 de metri, iar la 100 de metri „scosese“ 9 secunde şi 69 de sutimi record ce nu a mai fost doroborat de 24 de ani .

Jamaica fiind ca si regina sprintului caci la masculin stafeta 4x100 metri jamaicanii Nesta Carter, Michael Frater şi Asafa Powell impreuna cu Usain Bolt ,au luat aurul , dar au stabilit si un nou record olimpic , avand in vedere cele 2 recorduri ale lui Usain la 100 m si 200 m ...

Un alt record olimpic ce mie mi-a placut foarte tare este cel al australianului Steve Hooker care a luat aurul sarind 5,96 m trecand cu peste 1 cm fata de recordul trecut . Steve a reusit sa tina lumea in sala , toti asteptand sa il vada sarind , ei bine omul foarte relaxat si cu un psihic curat a reusit .
Un atlet pe care il admir pentru faptul ca reuseste sa isi controleze emotiile foarte bine , este foarte greu sa rezisti ca el fata de presiunile olimpiadei.

M-au impresionat foarte multi sportivi , mi-au dat emotii , bucurie si reusitele lor le-am savurat o lume intreaga .
Romania nu a fost chiar un succes dar mi se pare o nebunie ca am castigat la maraton feminin , o adevarata nebunie ca si la judo ..Totusi suntem eroi !

Niciun comentariu: