joi, august 21, 2008

joc.


Ma uit la el si te vad pe tine ,e in timpul concertului lui ,dar seamna asa bine cu tine , e imbracat intr-o camasa ,sta jos si isi fumeaza tigara in timp ce band-ul canta ...Serios ai putea sa canti , zambeste ca tine si probabil e la fel de snob ca tine . Am vrut sa te las cu amintirea mea, si defapt in loc sa te mint pe tine , m-am mintit singura , am cazut in plasa mea , m-am autoinfectat ,dar eu nu trebuia sa patesc nimic..Sa nu-ti para rau, nu mai vreau sa ma joc cu sufletul tau.

***


De ce ai acceptat jocul , defapt si eu il accept uneori ?...Te-am atras , ti-am oferit atentie si in acelasi timp te-am lasat sa astepti , apoi cand ne-am cunoscut m-am purtat ca si cum nimic nu urma sa se intample, indiferenta.Dupa o perioada de timp apreciabila , te-am adus in feerie , te-am alinat , meritai ...
Hei te voi lasa cu amintirea , cu gustul delicios ...
Si apoi nici nu-mi pare rau , caci iti este de ajuns ...
Paradoxal te iubesc!


POVESTI....
:)))

Niciun comentariu: