sâmbătă, august 16, 2008

Pink Floyd - Wish You Were Here

my favorite.

Un comentariu:

mihnea stefan spunea...

frumoasa alegere dar in acelasi timp suna atat de trist si mai ales transmite atata singuratate si atata dor
" ... How I wish,
how I wish you were here.
We're just two lost souls
swimming in a fish bowl,
year after year ... "
sau poti sa alegi sa transmiti altceva, sa alegi bucuria simturilor, sa imbratisezi acest coltisor gol, de unde lipseste cineva, caci, e important sa-ti poti simti durerea pentru ca ea iti spune ca traiesti.
si desi mi-ai evitat privirea m-a indurerat cand ti-am citit pe buze efortul cotidian pe care-l faci ca sa fii fericita, intrebarile mute din coltul ochiului, al gurii dar m-au bucurat povestile tale, stransoarea pofticioasa a bratelor , saruturile noastre
si nici macar nu au fost 2 zile, au fost doar cateva ore furate din noapte, a fost atat de putin, mult prea putin pentru ce ne doream
si mai trebuie sa stii ca am marea ramasa prin mine si ceea ce incerc sa fac acum, este sa caut printre epavele mele un transplant lucid de speranta
imi doresc sa fiu langa tine acum, imi doresc sa fiu eu " wish you were here " ... nu incerc sa-ti recreez chipul din amintiri ci pur si simplu imi este dor de tine si nu mie frica sa o spun