duminică, iunie 07, 2009

Sa ne fie rusine !



Ma uitam pe ce au mai publicat blogurile pe care le urmaresc si vad ceva de Tiff, plagiat...Si intru pe respectivul blog, dupa care dau in blogul lui Sorin Bogdan , care a descoperit minunea...
Bai frateeee!!! Furt asa la drumul mare, bai dar totul adica asa fara rusine, fara pic de rusine sunt pur si simplu scarbita.Dupa ce am citit comentariile am inteles ca cica teoretic daca iei Codul lui Davinci si mai scrii doua capitole la inceput si la sfarsit spui ca ii multumesti lui Dan Brown pentru inspiratie cica e ok si ca nu e plagiat, da asta nu ii scuza pe realizatori filmuletului de furt, nu-i scuza de nimic...
`Pentru EL` a castigat premiul Cel mai bun scurt-metraj , fiind un plagiat dupa cunoscutul filmulet Stupid sexy webcam cu tipa care danseaza si cade dulapul pe ea...pe care eu personal il stiu de foarte mult timp si l-am vazut si de vreo 5 ori.
Pentru El-filmul premiat la Tiff (link) si Clasicul cu proasta pe care cade dulapul (link) ...
Whatever chiar daca la sfarsit ei multumesc Youtube-ului, sa fie premiat un filmulet care e copiat aproape in totalitate...nu mai am cuvinte!

Sursa imagini

Niciun comentariu: