sâmbătă, mai 16, 2009

Ce mai party !


La multi Alexa!
Incep asa direct sa stie toata lumea , Alexa facu 18 ani uhhuuu si fuse-i la majoratul ei care fu de pomina!
Tema era hippie ei bine n-am vazut in viata mea niste hipioti atat de autentici in zilele noastre ! A fost foarte misto , super fun , extra fun , mega mega fun :)) , acum incercand sa fiu serioasa a fost chiar de pomina cum s-ar zice ...Am dansat , am baut , am fost hippie , si supriza surprizelor striperul ...ce sa zic se misca intr-un fel ca un balerin asa "prost" dar a fost foarte plin momentul , adica "wow frate , am trait sa o vad si pe asta" ...
Lumea era foarte hippie si le statea suuuuuper bineee!Hai sa fim hippie in fiecare zi, ne-am tolii mai frumos cu siguranta!
(o sa pun si poze cand o sa am)
La multi ani Alexa inca o data si super party!

Niciun comentariu: