sâmbătă, mai 16, 2009

Cat e ceasul?

Bai deci ceasul asta care este suuuper ceas , este cat este...
Sa povestesc o poveste ...Mai acum un an ma uitam la poze pe hi5 si dau de o fosta colega de a mea si ma uit la pozele ei , si la un moment dat aparea foarte putin din ea si mana ei pe care era ceasul , m-am uitat bine la imagine am zis "baiiii ce ceas si-a luat!" , a doua zi m-am uitat iar ca imi placea ceasul si zic "da de unde si la luat ca vreau si eu" , a treia zi la fel "moama ce ceas" eram pur si simplu indragostita de ceasul ala.
Nu stiu de ce m-a vrajit atat de tare si ce m-a facut sa fiu asa inlove la propriu cu el , e un ceas simplu si foarte feminin desigur...
Vreti sa il vedeti ?...Bine vi-l arat!




Nu va suparati cat e ceasul? Nu ma supar 380 LEI !
Multumesc! Cu placere!

Il achizitionati de AICI

Niciun comentariu: