miercuri, aprilie 22, 2009

Lucruri rele


O zi in care vantul bate puternic , praful se ridica si parcarile suiera , o zi in care in aer pluteste lupta dintre iarna si primavara , intre soare si nori ...
Astazi e prima zi de scoala dupa o vacanta de 2 saptamani (a fost olimpiada la muzica si deasta am avut 2 saptamani) , dupa atatea zile in care am lenevit , am citit , am vazut filme si am baut bere astazi e prima zi de scoala ...
Sincer nu am nici un chef , mi-e somn , sunt plictisita si nici macar nu mi-am luat mic dejunul deci de unde forta sa merg la scoala...
Cred ca totusi o sa ma duc da putin ca diseara sa ma duc la teatru .
Totusi mi-e dor de colegele mele si ca uneori fumam la coltul strazii (doar uneori) si aproape mi-e dor si de toate urletele alea , pt ca nu v-am zis niciodata colegilor mei le place sa urle , sa cante pana la epuizare...
Eh mai e putin pana incepe vacanta de vara si atunci sa vezi timp liber
Zi buna

Niciun comentariu: