joi, aprilie 23, 2009

Despre orice




Arsenal-Liverpool
4-4

Da am vazut meciul , si mi-a placut , m-a surprins foarte placut , tineam cu Liverpool...
In ultima vreme am fost nevoita sa ma mai uit la fotbal ei bine mi-am luat mintile si am dat cu ele de pereti , God romanii joaca atat de prost si au atat de mult potential incat iti vine sa urli.
Anyway meciul Arsenal-Liverpool a fost atat de imprevizibil si a fost atat de placut ...Eram intr-un bar unde toata lumea tinea cu Liverpool si cantau imnuri si urlau , injurau , erau acolo cu ei.
Mi-a placut foarte mult ca fotbalistii aia pun suflet in ceea ce fac , nu se joaca , nu alerga in doru` Leli ci sunt acolo , aproape ca as putea sa numesc arta ce fac ei acolo cu sufletul.
De meci ce sa zic un fotbalist de la Arsenal (nu stiu cum il cheama...) a marcat toate cele 4 goluri , aproape ca nici el nu intelegea cum se intampla , iar cei de la Liverpool au marcat in minutul 93 sau ceva asemanator...
In fine suporterii erau fericiti , macar vazusera un meci de toata frumusetea si poate un meci ce merita sa ramana in istorie...
Zi buna va doresc!

Niciun comentariu: