duminică, aprilie 12, 2009

Leapsa


Si pentru ca tot m-am laudat ca am auzit de leapsa(am luat-o de pe un site sau blog nu stiu nu m-am uitat , nu credeam ca e important) , uite ca am gasit una draguta ..Trebuie sa scriu cuvinte cu initiala numelui meu "A":

1. Nume: Andreea

2.Câteva cuvinte din 4 litere: arca , arma , arfe ;

3. Numele unui baiat: Augustin

4.Numele unei fete: Ariadna

5. O ocupatie: Actorie

6. O culoare: Abanos

7. Ceva ce sa porti în viitorul apropiat: Amuleta

8. Un nume de mâncare: Anustiu:))

9. Ceva ce gasesti în baie: Apa

10. Un loc: Atelier

11. Un motiv pentru întârziere: Accident pe drum!

12. Ceva ce ai urla: Aaa venit , a venit toamna!

13. Un titlu de film: American Beauty

14. Ceva de baut: Absinth

15. Un grup muzical: Aneb

16. Un animal: Antilopa

17. Un nume de strada: Austria?

18. O marca de masina: Ahonda:)) (asta e pt Stef) Audi

19. Titlul unei melodii: Amado Mio (Pink Martini)

Sa o ia cine vrea....