duminică, aprilie 12, 2009

Invat

Citesc bloguri ce pana acum aproape ca nu stiam de existenta lor , citesc cuvintele altora ceea ce deobicei nu ma intereseaza , ascult muzica lor , privesc cu interes titlurile si imaginile.citesc bloguri ce par interesante .si sincer sa va spun am dat de niste bloguri nebunii serioase , foarte misto...
Am descoperit si eu lepsele , ca sa va dati seama cate bloguri n-am citit in ultimele 6luni...
Asta e un post despre mai nimic:))) e o zi de duminica btw e Paste...insa este o zi foarte linistita si lipsita de actiune...m-am decis sa scriu pe blog, este un post de revenire :)) dupa 1luna sau cateva saptamani ,nu stiu exact....
o sa reincep sectiunea "cine merita?" si o sa mai fac un articol saptamanal...o sa fac o revistica online (nu stiu diminutivul de la revista ,m-ai precis nu are) ...


Gata scriu prostii ,zi buna va doresc!

Niciun comentariu: