luni, martie 16, 2009

EL


ce repede trece timpul..nu pot sa il simt , nu pot sa il patrund , trec pe langa el , nu ma vrea aproape , fuge pe langa mine si eu devin ignoranta si il las in pace...Nu inteleg acum multa vreme timpul trecea incet , foarte incet insa acum , acum nu avem timp , nu avem , a fugit jur , nu va mint a fugit timpul , a ramas doar putin , doar foarte putin si a plecat... ok sa zicem ca e ok , da bai prietene pe numele tau mare Timpul de ce naiba nu ne-ai zis ce facem cu acel putin timp ? ramasitele de timp pe care ni le-ai lasat ? Nu ti-ai imaginat ca noi o sa stam cu mainile in san si o sa fuga si asta micu` , nu te gandesti putin la noi? Te rog in numele tarii asteia care se duce dracu sa te intorci macar putin , macar cateva zile!
Da-mi timp sa ma regasesc , da-ne timp sa zambim , da-ne timp sa nu ne gandim la bani , da-mi mie si doar mie timp sa fiu rabdatoare , da-mi cer , da-ne Timpule o parte din tine , da-mi soare ,da-mi timp cald , da-ne Dumnezeu , da-ne credinta , da-ne tot ce ai tu bun , da-ne singuratate,da-ne munti si valuri...
Timpule , salveaza-ne!

Niciun comentariu: