duminică, ianuarie 04, 2009

despre ce?


daca ar fi sa fac un rezumat despre 2008 ..cu ce as incepe? cu iubire , sau cu prietenii sau...cu viciile , poate cu schimbarile.
2008 defapt aproape ca imi lipseste din memorie ..a fost un an foarte bun si foarte rau , dar mai mult foarte bun.Stangaci , dar hotorat atunci cand a trebuit , rece insa primitor la timp , iubitor dar foarte rau cu tine merita ..Un an ce nu s-a dat inapoi nici de la iubire si nici macar de la ura.
Am uitat foarte multe lucruri bune si le-am inlocuit cu opusul lor , apoi de invatat lucruri noi prea putine pot spune...
Am facut multe schimburi , majoritatea proaste
Am invatat lucruri noi...nefolositoare
Am plans , am ras ...degeaba
Nu stiu de ce vorbesc despre 2008 daca eu inca nu realizez ca a trecut acest an si ca suntem in altul , 2009...Detalii , obisnuiesc sa fiu atenta la ele insa nu la toate...
Despre 2009? Da , habar n-am frate! Nu am asteptari , am foarte putine planuri , multa iubire si dorinta pentru a invata ...aproape ca o sa imi iasa reteta pt inca un an bun!

Niciun comentariu: