joi, decembrie 25, 2008

Craciun Fericit!


Craciun Fericit prieteni ! Ninsoarea nu ne-a spalat sufletele anul acesta de Craciun insa braduti impodobiti cu multe globuri colorate si betea si steluta din varful lui ne bucura sufletele an de an ...cadourile intodeauna sunt binevenite si desfacute cu mare bucurie .
Craciun acesta l-am petrecut in familie , intre prieteni si oameni buni ..Privirile ascunse aruncate in timpul mesei , zambetele deschise , lumanarile de pe masa si prietenia au creat un frumos Craciun ...
Imi pare rau ca nu am ajuns sa cumpar cadouri ,imi place sa fac surprize insa nu am reusit sa cumpar cadouri ...sunt putin cam vaca anul asta pt ca nu m-am straduit indeajuns,insa fiind sarbatoare voi fi iertata pentru lenea mea ..
Mese bogate , case pline cu oameni , oameni fericiti , copii colindand , multa liniste in suflete...
Craciun sincer fericit va doresc!