sâmbătă, octombrie 25, 2008

ultimele cuvinte.


E pentru ultima oara cand as vrea sa deschid acest subiect , nici nu stiu de ce il redeschid dupa aceste luni , pur si simplu imi trandaveam dupa-amiaza de sambata si mi-am deschis cutiuta cu amintiri si sentimente...
Am pierdut haine , telefoane , poze , petreceri , nopti la mare , bijuterii , felicitari insa nimic nu se compara cu golul pe care ti-l provoaca pierderea prietenilor si odata ce le pierzi e clar ca e si vina ta , doar ca atunci cand pierzi vina nu e elementul principal ci acel ceva pe care nu-l mai ai...Obiectele le pierzi le simti lipsa , incerci a le cauta insa cu oamenii e diferit ai putea sa le tipi "please, don`t leave me" sau "te vreau inapoi" si ei ar putea sa inteleaga ,dar nu o vor face si atunci vei plange.
Nu am deschis subiectul din niciun motiv legat de societate ci din pura dorinta de a-mi descarca probabil frustrarea...Obisnuiesc sa ma atasez foarte tare si sa ma deschid greu catre oameni , dar obisnuiesc sa ajut oameni ...Am multi prieteni , sau amici si de la cei la care ma asteptam cel mai putin m-au ajutat si m-au inteles , mi-au acordat sprijinul si nu m-au judecat...
Iubesc.
Sufar mult nici macar eu nu inteleg, cand pierd ceva , orice ,insa ca sa puteti intelege cand pierd prieteni ma culc plangand si ma trezesc plangand si imi accept vina ,imi las orgoliul la o parte si ma caiesc , dar ma intreb "ei fac la fel?" si nimic nu-mi dovedeste ca le pare rau , atunci ...merg mai departe iar uneori in drumul meu mai privesc inapoi , insa nu vreau sa ma intorc caci mi-am construit alt drum , privesc inapoi imi spun ca mi-ar fi placut sa pastram amintirile curate si sa nu le murdarim cu noroiul din sufletele noastre , insa ma multumesc cu acele amintiri putine pe care nu le-am patat si zambesc.
As vrea sa repet cu acest articol nu vreau sa obtin nimic , ce stiu eu ce , vreau doar sa imi scriu sentimentele .
Inchid acest subiect ce ma mai doare uneori, dar amintirile ma bucura si ma fericesc nu regret , si vorba unui om ce-l iubesc "sa regreti doar ce nu ai facut"...
Punct.

Niciun comentariu: