miercuri, octombrie 10, 2007

din capitolul tequila.


Mi-a luat mai mult de o saptamana sa ma apuc sa scriu un articol , la insistentele Deei. Mi-a luat cu atat mai mult sa-mi dau seama despre ce voi scrie.
Sunt Sanziana si imi place sa ma uit la Grey. Cred ca Deei nu ii convine cand ii zic ca ma bag la un Grey .. asta se intampla in ultimul timp des.

Sunt Sanziana si imi place sa obosesc. Imi place sa traiesc pana la epuizare.Nu e frumos sa ai ce face tot timpul , sa te trezesti dimineata intr-un colt al Bucurestiului stiind ca trebuie sa te duci La un examen dupa o noapte care pt tine inseamna 2 ore de somn, apoi sa mai mergi la niste cursuri? Si cand in sfarsit ajungi acasa sa sti ca trebuie sa dormi ... dar sa nu poti pt ca oboseala te-a ajuns , simti ca ai imbatranit , ca te-au ajuns problemele si ca totul merge prost. Iti doresti sa nu mai pierzi vreo noapte si sa te purifici... Te culci... Ai adormit... Dormi... Eventual visezi... Te-ai trezit... Nu e mai bine ? Nu cumva vrei din nou sa pierzi o noapte ? Nu cumva ai chef de o tigara... din nou ? Nu cumva iti vine sa dai dracului purificarea? O ba da... si inca cum. In concluzie oboseala fizica dar implicit ( :)) ) si cea psihica este constructiva. Pt ca dupa ce te-ai trezit , traiesti din nou. Si in timpul oboselii realizezi multe lucruri. Cum ar fi faptul ca dupa ce ai tot ce vrei , nu mai stii ce vrei. Cand esti obosit filosofezi ca un batran pe o banca din Cismigiu. ... Si e frumos!

Imi place Grey pt ca trag concluzii noi... Imi place Grey pt ca ma face sa intru intr-o alta lume.. si ca la sfarstul lui sunt un batran pe o banca din Cismigiu.
Poate chiar asta sunt .. pentru ca , cu siguranta nu asta voi fi !
Eu sunt un punct care tinde catre o limita. Insa acea limita nu exista.
Deci eu sunt si un batran si un punct ...nu ma pot decide... cred ca sunt 2 in 1. Sau poate mai mult. Cu siguranta pot spune ca sunt cine vreau sa fiu . Si e al dracului de bine!

Multumesc Deea,

Semnat , Sanzi.

Niciun comentariu: