luni, octombrie 15, 2007

buna dimineata te iubesc.


m-am trezit dimineata obligata , fortata la rugamintile telefonului.nu vroiam sa ma desvelesc caci era cald si bine cu patura pe mine , dar am fost obligata si de data asta sa fac si acest lucru fara voia mea. fiind constienta si oarecum intr-o stare buna am realizat ca e luni am stat m-am gandit mi-am dat seama ca incepe scoala si ca acest lucru e naspa... da totusi sunt fericita nu am motiv , e ca atunci cand dupa furtuna apare soarele.probabil ca diseara nu o sa mai fiu asa sau ma insel . gandindu-ma sa fac niste ordine prin camera m-am apucat si am pus frumos vreo 14 brichete asta a fost ordinea ... obosisem ( :)) ). am o mica colectie de brichete gasite prin baruri , cluburi , case , etc. daca trebuie sa folosesc o bricheta nu stiu pe care sa o folosesc , care imi plac mai mult aletele mai putin ..e ca o colectie de prieteni sau amici cred ca cel mai bine zis ar fi cunoscuti pe unii ii plac mai mult pe alti mai putin pe alti deloc...
(cu aceasta ocazie sa ii multumesc sanzianei ca dupa vreo 1 saptamana mi-a scris ceva ...fato esti hardcore!:)) )
Florin Chilian-Ai grija de tine!
Va iubesc!

Niciun comentariu: