miercuri, aprilie 13, 2011

Ultima lacrima e intodeauna a mea.


Si timpul trece ca un vantul, cum noi imbatranim in cateva secunde... si am avut niste ani in care am imbatranit in adevaratul sens al cuvantului, si au fost ani in care am intinerit.
Si cred ca toti trecem prin schimbari dese si cutremuratoare, insa cu totii ajungem la un moment dat sa ne cunoastem bine, sa avem incredere, sa zambim parsiv, sa fim superiori.
Nu va neg adevarurile si va rog sa nu le negati pe ale mele, nu va plang pe umar si va rog nici voi sa nu plangeti pe al meu, nu cred in voi si nu vreau sa ma credeti.

Vrei sa ingheti pe cineva doar cu privirea? Fa-o! Vrei sa urci pe culmile cele mai inalte ? Fa-o!...dar nu uita ca inghetul nu intodeauna are dezghet cum langa cele mai inalte culmi se gasesc cele mai adanci abisuri.

Niciun comentariu: