miercuri, septembrie 29, 2010

New me


Nu am mai scris de foarte multa vreme si cred ca e timpul.
Pentru cei care nu stiu, m-am schimbat enorm in ultimele 3 luni si da pentru prima oara in viata mea nu sunt panicata, pentru prima oara in viata mea cand reusesc sa nu fiu depresiva... Am invatat multe despre oameni, despre ce inseamna sa judeci, sa-ti asculti inima si sa fii sigur de ce faci, sa fii hotarat fata de ce vrei si sa ii ajuti pe cei din jurul tau sa fie la fel, am invatat sa nu ma doara si sa pot zambi si bucura la cele mai mici lucruri, am invatat sa mananac cu betisoare:)).
Ce trebuie sa fac e sa stau cuminte si sa astept ziua in care mintea mea va fi curata si va putea sa o ia de la capat cu totul, pana atunci...jucam barbut

2 comentarii:

broscutza zambareatza spunea...

Daaaa..nu ai mai scris de mult:|...chiar ma bucur ca ai revenit:D:D...ult 2 post-uri nu el citisem ptr ca stiam ca "ai renuntat" la blog....bine-ai revenit:>

Deea spunea...

Hei, mersi...:) ma bucur ca-mi citesti blogul.
P.S: imi place poll-ul tau...e din filmul ala cu fetita blonda nu?:)) F dragut filmul