luni, aprilie 19, 2010

Blocata in propria-mi singuratate


E o dimineata destul de rece, as fuma o tigara si as bea o cafea pe o terasa.E o perioada dificila, obositoare si foarte incordata, sunt aproape constienta ca asa o fac eu sa fie; singuratatea e un amic de nadejde, nu te paraseste niciodata e incontinuu cu tine, nu stii cum sa scapi de ea, dar mai presus nu vrei sa scapi de ea pt ca nu vine cu instructiuni "invata sa scapi de singuratate", in concluzie e un prieten care e mereu cu tine.
Sunt unele zile in care ma gandesc cum ar fi fost viata mea fara singuratate? raspuns nu am dat acestei intrebari de teama sa nu gasesc un raspuns ce m ar chinui.
Lucrurile financiare, chiar si cele mai putin palpabile, cele ce trebuiesc simtite sunt nimic, stiind ca am un sprijin sigur si anume prietenul meu Singuratate theeeee...
Sunt multe chestii care nu-mi plac, altele care imi plac, sunt chestii care ma impresioneaza desi poate pe altii ii lasa reci, muzica nu ascult prea multa, mi e dor de chestii si de oameni pe care abia ii cunosc sau pe care nu-i mai cunosc, am interese stupide uneori, nu sunt talentata la mai nimic, mi e frica si de trecut si de viitor, ce mai...etc etc
Azi a venit ziua in care zic Singuratate lasa-ma in pace !
o melodie f draguta

Niciun comentariu: