marți, ianuarie 26, 2010

Scrisoare catre S



Se intampla in viata sa ai noroc, sunt mici pasi care duc la fericire, sunt clipe in care ti se opreste respiratia, asculti aceasi melodie pe repet, plangi, razi, bei, urli, te descarci.
Inceputurile sunt cele mai grele, poate sunt interesante sau plicticoase, fistichii...Totul a inceput intr o seara de august cand am cunoscut puterea placerii mele de a fi la mare, prietenii mei erau undeva pe acolo, eu tot asa si a aparut cineva... cineva ce mi a taiat respiratia pentru cateva secunde.
Sunt lucruri pe care le uiti, sunt cuvinte ce iti raman pregnante in cap, sunt amintiri ce te definesc, oameni ce te schimba cu 10 cuvinte.Exista iubiri ce nu se pot sterge, uita, distruge, alunga, destrama, strica.
Ei bine, razi, te bucuri, iubesti, adori, crezi, plangi, uiti, vrei , nu crezi, urli, doare, fugi, ghici ce?! da... am patit-o !
Iubesc si sunt iubita de un om ce e la fel de speriat ca mine, planuri, vise, amintiri, prieteni, petreceri, scrisori, muzica totul e impartit la doi.
"si peste toate astea este iubirea noastra si un lucru este evident, nu putem unul fara celalat iar sufletele noastre sunt legate te iubesc enorm si abia astept sa te vad din nou"
"intradevar durerea si fericirea sunt deseori ingemanate"
"nu vreau ca niciodata un nor de tristete sa atinga fata ta"

A ta Deea.

Niciun comentariu: