marți, decembrie 01, 2009

Stiu, nu e frumos ce fac!


Scriu ce nu ar trebui sa scriu poate, scriu pentru ca m am saturat de ipocrizie, sunt revoltata si imi exprim opinia intr un mod public.
Am scris multa vreme despre lucruri pe care nu le credeam, dar pe care ma minteam si as fi vrut sa le cred, am scris ipocrizii pe care nu le am crezut, dar credeam ca le cred si le inteleg si credeam ca au logica, ei bine nu indeplineau niciuna dintre "conditiile" de mai sus!

Din fericire mi am dat seama ca aberez, intr-un mod frumos ce e drept si am renuntat...M-am saturat sa citesc lucruri lipsite de logica, care par frumoase, exprimate prin metafore, etc.
E posibil sa fie ceva cu logica pt persoana care scrie, sa ti se para un text abstract ori whatever, dar de aici pana la a citi "flori pe campii" si "baieti cucuieti" e diferenta mare...
Sunt impotriva celor care scriu cat de frumoasa e lumea si cat de superb e totul bazandu se pe absolut nimic sau mai mult pe niste motive ilogice.Nu vreau sa mai vad metafore daca le pot numi asa precum "luna ma face sa fiu exuberanta" poate exemplul e stupid sau poate ca e chiar frumos si nu intra in categoria in care vreau sa l "adaugesc", "corect" ar fi asa probabil "luna ma face sa fiu exuberanta, iar vibratiile ei ma fac sa imi simt sufletul mai aproape de fiinta mea inlaturalnica" poate ca nici exemplul asta nu intra exact in categoria in care vreau sa-l incadrez:)), incercarea mea poate nu reuseste pentru ca nu vreau sa jignesc pe nimeni ...desi cred ca e prea tarziu.

P.S: imi plac citatele cum tuturor ne plac, asta nu inseamna ca il lasam pe Kant sa gandeasca pentru noi:)

(mi a fost dor sa scriu)

Niciun comentariu: