miercuri, septembrie 23, 2009

Saptamanile astea...




Trece timpul si eu pierd dupa amiezele perfecte la scoala, o sa treaca si anul asta si no sa fac nimic pt ca timpul ma super ingramadeste...fac multe chestii precum am vazut si am auzit cel mai frumos lucru din viata mea, orchestra de la Amsterdam, am ras de alte orchestre, am dansat pe alte ritmuri, mi-am cumparat oglinda mare, am ras in hohote,am plans in hohote pentru cine credeam ca o sa plang pentru cine nu ma asteptam niciodata ca o sa plang:)...am fost emotionata, mi-a fost frica, am tremurat, mi-a tremurat vocea, am conturat norii...m-am jucat si farmville:). Insa nimic absolut nimic pentru propriul meu tel:)...
Seara asta o voi petrece cu Dragu` la palatului la ceva jazz nebunii misto, la un suc pe scari si discutii interminabile despre nimic cu super super Drag.

Nimic nou sub soare...saptamana asta va aparea un blog cu haine vintage :) o sa pun cateva poze sa vedeti toalele noastre:)...

Numa succes"uri" va doresc si mult soare pe cerul vostru!

Niciun comentariu: