marți, septembrie 08, 2009

O sa te ploua pe aripi...


Am promis ca scriu luni, insa nu am fost acasa si nu am avut parte de internet...

A venit toamna, incepe scoala, vremea e perfecta pentru tigari si ceaiuri calde, e perfecta pentru chindii, discutii in plimbari lungi, rasete galagioase.
E asa liniste si toti sunt tacuti, imi place asa mult inceputul de toamna, imi place transformarea naturii si sa ii observ pe oameni cum se adapostesc si se pregatesc de o lunga perioada de liniste, imi place la fel de mult cum imi place inceputul de primavara cand oamenii reinvie cu totii si galagia acopera strazile.
Muzica e perfecta, vocile sunt mai calde, fumul mai dens, ploia spala pacatele, vantul usuca buzele umede ale tinerilor nazdravani, cerul nu vorbeste decat seara, ii place sa tipe in timp ce noi ne supunem maretiei lui.
A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva...

Track: Nicu Alifantis: Emotie de toamne (versuri Nichita Stanescu)

Niciun comentariu: