miercuri, septembrie 16, 2009

Nu stiam de ce natura plange .


Daca stiam ca pe lume sunt alte lucruri mai importante decat iubirea, nu m-as mai fi nascut sa iubesc...Daca as fi stiut sa vad povestile de dragoste cu mai putin optimism poate ca pana acum nu as fi iubit pe nimeni. Daca as fi stiut ca banii sunt mai importanti decat un suflet cald imi faceam o haina din bacnote.
Ce lume trista, ce lume nesigura, ce lume !
Daca as fi stiut ca oameni nu stiu sa iubeasca poate ca rasul meu ar fi fost mai galagios pe zi ce trece.
De ce am avut atata incredere in mine? M-am nascut oarba, fara sa pot vedea dezastrele,m-am nascut surda fara sa pot auzi vacarmul inimilor reci, m-am nascut muta fara sa pot spune stop cand mi se taie respiratia.
Cine e mai trist pe lume, Doamne, cel ce nu e iubit si nu iubeste ori cel ce stie ce e iubirea?


Track: Debussy-Claire de lune

Niciun comentariu: