joi, iulie 16, 2009

Inger voi fi?


Ascult Debussy si gandurile imi zboara departe.Maine voi pleca la mare, cel mai frumos loc din lume, iubesc marea si misterul ei, linistea pe care o sadeste in mine cu ale ei valuri nemuritoare, se lasa rasfatata si de soare si de ploaie, se lasa adulmecata de luna si stele.
Maine voi zambi curat la vederea ei, voi saruta adierea brizei pana ce oamenii cei suparati vor fi gelosi pe mine.Pielea mea va parea mai alba ca deobicei si va fi sarata iar obrajii imi vor fi neobisnuit de rosiatici, nisipul se va lipi de mine.
Cartile le voi adulmeca cu grija, muzica imi va suna ca un vis, iubirea din mine va zbura mai mult ca oricand nestigherita in libertatea usoara.
Florile din par imi vor lumina zambetul rusinos, rasul galagios si privirea.


Marea ma va preschimba intr-o boare de vant !

Niciun comentariu: