sâmbătă, iunie 27, 2009

Oopa


De ieri de cand vroiam sa scriu un articol despre Jackson, oh gosh eram siderata si imi pare atat de rau, era cu siguranta regele muzicii pop si nu numai, revenind sau intamplat o groaza de grozavenii daca pot spune asa.
A fost Future Shorts si a fooostttt multa munca nici nu va puteti imagina,a meritat cred eu, anyway ieri a tinut pana la 6 dimineata, am strans mesele si bancile, am dus baxurile jos si pe la un 8 am plecat acasa...Mi-a placut ca a venit multa lume si ca au stat pana la ultimul filmulet unii dintre ei, interesant.
Am vazut si incediul de la Armeneasca de pe mica terasa de la Motoare unde se puneau proiectii cat timp nu ploua, a durat ceva vreme si asta a fost interesant...
Ceva nervi, ceva rasete, ceva redbull-uri, ceva filme, ceva ceva misto a fost !

M is for Michael!

Niciun comentariu: