sâmbătă, iunie 20, 2009

Fu-i la Bookfest !


Am fost la Bookfest si am gasit gingasie si puritate, mi-a placut mult mi s-a parut dulce admosfera, desi eram singura m-am simtit ca acasa ...Am fost si la concertul Alexandrinei putin, ei bine nu mi-am facut o parere prea buna mi se parea ca sta acolo pe scena si se super plictiseste si canta asa de dragul de a canta si ca nu se simte deloc ok . Nu mi-a placut deloc, a fost primul concert unde am vazut-o pe Alexandrina si sincera sa fiu nu stiu daca vreau sa mai vad vreunul, desi imi place muzica ei.
Una peste alta targul acesta e cald si primitor, e plin de oameni senini si nu simti niciun fel de tensiune in aer sau prea multa agitatie.Lansari de carte multe, multe tare, oameni vorbeau frumos si cu voci placute.
A fost groaznic drumul pana acolo am ajuns cu 20-30 de minute mai tarziu si am zis ca o sa mor de cald pana acolo, deci nu m-as mai duce decat pe seara...
Va recomand sa ajungeti e foarte primitor!


Lista continua cu:
88: Sa primesc un pumn in fata (de la o tipa)
89: Sa merg la Balcik

Niciun comentariu: