joi, iunie 25, 2009

Ce se mai intampla?

Daca nu stiti ce se mai intampla prin Bucuresti si vreti sa stiti, oricum si daca nu vreti sa stiti eu tot va zic.

26 IUNIE- FUTURE SHORTS la Artexpo, s-a schimbat locatia din motive meteorologice si va asteapta incepand cu ora 20:00 la 9 ORE de scurt metraje, pana aproape de zorii zilei :) .Biletul fiind de 20lei
Tot in aceasi zi o sa fie concertul Duffy la Mamaia, deci nu in Buc. da va remainteam.
Tot pe 26 iunie va fi si noaptea institutelor.


Pana pe 1-5 IULIE , nu stiu ce se mai intampla dar va pot spune cert ca atunci e BESTFEST, si o sa fie artisti precum The Killers, Patrice, Franz Ferdinand, Gabriella Cilmi, Ting Things, SANTANA, Ab4, Snails:X, Grimus, MonoWar, MotorHead, etc etc. Biletul este in valoare de 130 de lei pe o zi si abonamentul de 3 zile costa 270lei.

Merg si la Future Shorts si la Bestfest am abonament si mai trebuie sa imi iau bilet la Ziua ZERO, ziua cu Patrice si The Killers.

Revin si zic ca Sambata seara pe 27 iunie e in El Comandante concert ZGARIE NORI, unde probabil ca o sa ma duc, defapt asa mi-as dori, i-am vazut odata in concert si mi-au placut.Intrarea este "cat vrei tu sa platesti".

See ya!

Niciun comentariu: