vineri, mai 15, 2009

Socata!PANICA!


M-am trezit de cu dimineata ca sa ma duc la medic , dupa ce am fost la medic in drum spre casa am oprit la o cofetarie am cumparat prajiturele si apoi mergeam pe jos pana acasa 10 minute ...In timpul asta cat mergeam pe trotuar o fetita era cu cainele ei , un caine mic si nu avea lesa si s-a intamplat cel mai ingrozitor lucru care se putea intampla , o masina la lovit din plin pe saracul catel care a supravietuit accidentului , insa fetita s-a speriat asa tare incat a fugit si plangea si urla ca nu se poate asa , era atat de marcata si speriata ca a reactionat cat mai rau cu putinta...
Masina na oprit si-a continuat drumul , insa catelul a inceput sa planga si auzindu-l cainii din apropiere au venit dupa el , nu sa il ajute ci sa se incaiere ...Saracul caine a fost alergat de ceilalti caini parca gigantici fata de el si probabil ca nu a sfarsit bine ...
Vazand toata scena asta am ramas socata si fara grai , nu-mi venea sa cred nu aveam ce sa fac si nu reuseam sa reactionez , mi s-a stabilit un gol in stomac si multa durere ...
Aveti grija de animalele voastre

P.S: La multi ani Didi!!!!!

Niciun comentariu: