joi, mai 07, 2009

La Vama Veche!




"La Vama Veche la fel ca si la Rio prima oara imi pun tricoul cu Leonardo DiCaprio"(n-am nimic cu Dicaprio super actor , asta fiind un vers dintr-o melodie DaHood)

Am fost la Vama Veche de in 1mai prieteni si sa vezi si sa nu crezi , super misto ...Mie mi-a placut am mai citit pe bloguri nebunii cum ca vai ce nenorocire cu pista aia ca unde e Shire ca unde e Shrooms sau alte nebunii? Bai fratilor ce sa zic e Goblin care este super , e si Expiratul care e ceva mai incolo da e foarteee misto , si am inteles ca mai sunt si altele noute de care eu una nu stiu...Sa va zic sincer pista aia e chiar misto e folositoare , si ca plaja e goala iar e misto , oricum terasele nu sunt departe plaja ...
Una peste alta eu am avut niste zile tare frumoase la mare si lumea mi s-a parut faina , sigur ca erau si oameni care nu aveau ce cauta da na mai contat , la Vama Veche suntem prieteni!
(cateva poze)
Nu mai e mult si o sa fie lux , nu va mai plangeti si profitati de ce mai este ca nu rezolvati nimic daca va plangeti !

Niciun comentariu: