marți, mai 26, 2009

Cred in suflete pereche!


Incep acest articol pentru ca tocmai am vazut o intrebare pe Facebook-ul lui Croioveanu care era in felul urmator "ne mai iubim?" ...raspunsurile nu erau tocmai optimiste, insa eu cred cu desarvasire in iubire si in suflete pereche.Consider in acelasi timp ca daca crezi in ceva ti se intampla si da chiar cred in suflete pereche, poate ca sunt naiva sau prea optimista ori nu stiu poate eu sunt cea normala dintre voi...
Ne iubim si ne iubim mult si spun asta pentru ca vad in jurul meu oameni care se iubesc foarte mult, iubirea nu este ceva standard poate fi exprimata in mii de feluri si ne iubim pentru ca oamenii se urasc , cat exista ura exista clar si iubire.
Si sunt convinsa ca exista mai multa iubire decat ura!
Cred in suflete pereche, trebuie sa existe nu pot sa traiesc toata viata pentru a atinge ceva ce nu exista, nu pot sa fiu atat de oarba sa nu vad ca ele exista, eu va zic voi nu vedeti ce e bun in voi!

Niciun comentariu: