miercuri, aprilie 15, 2009

Lucruri Rele


Alice link se pare ca fata asta deja este super cunoscuta si ca toti bloggeri au discutat-o , printr-o mare greseala am dat de ea si am ramas interzisa ...Fata asta pe nume Alice s-a facut cunoscuta printr-o cearta cu prietenul ei in metrou ,iar la un moment dat ne da in cap cu replica "Am mai multe incredere in astia de la Cosmote decat in tine" , cearta asta sa va spun drept e regizata tare tare , ca vorbeste foarte singura :)) fie vorba intre noi....Eu am vazut-o pe site-ul Protv si m-am speriat , mi s-a facut rau , am vrut sa rad , plang , sa tip , sa fug ....Ideea e ca fata asta are prima emisiune online sau ceva de genul , este studenta la teatru la UNATC , defapt daca o vedeti o sa va dati seama ca joaca foarteee prost pentru o chestie regizata...
Enjoy , da sa nu va suparati pe mine daca va provoaca greturi,dureri de cap sau daca spargeti monitorul...!
Fata asta reprezinta prostia din Romania si mai mult de atat ignoranta Romaniei!

Zile faine tare!

Niciun comentariu: