sâmbătă, aprilie 25, 2009

FILM


Rubrica "Monden" se va preschimba in rubrica "FILM" pentru ca nu prea ma pricep la mondenitati , asa ca in fiecare sambata o sa va prezint un film care zic eu ca merita vazut si cred ca poate sa placa oricui.
Astazi nu ma decid ce film sa va prezint , am foarte multe preferate...
American Beauty (link) un film care ocupa locul 36 in top IMDB , fiind o drama aproape ca mi-as permite sa spun siropoasa cu sensul bun al cuvantului.
Filmul este realizat in anul 1999 de regizorul Sam Mendes , in care il regasim printre actori si pe Kevin Spacey (unul dintre actorii mei preferati) , in actiune ni se relata un tata frustrat care se indragosteste de prietena ficei sale .De aici o intreaga poveste fascinanta , foarte frumos conturata , care iti lasa impresia de plinatate si un sentiment placut.
American Beauty este un film din topul preferatelor mele , enjoy it !

La multi ani Al Pacino! Sa ne traiesti! :))

Niciun comentariu: