luni, aprilie 20, 2009

Cine merita?

Nu v-am povestit niciodata de o eroina nu? ei bine, era si timpul...

Bunica mea era eroina familiei si sa va spun si de ce : a crescut 5 copii si nenumarati nepoti , ei bine cand baiatul ce mai mare avea 20 de ani a nascut-o pe matusa mea si a incercat sa o ascunda cand cel mai mare venii acasa , insa nu fu cu putinta ...
Bunica mea m-a crescut pana la varsta de 6 ani si m-a crescut frumos , cand faceam o prostie pedeapsa era ca ma trimite in beci care prin zona aia era foartee adanc si erau broaste raioase , mi-era frica rau . Iar cand faceam ceva bine imi dadea bani sa imi cumpar inghetata sau ceva dulce , daca greseam si alti vroiau sa ma pedeapseaca cu nici un chip nu-i lasa . Am iubit-o mult pe bunica si nu cred ca era nimeni sa no iubeasca.
Seara cand ne culcam adormeam spunand rozariul , eu adormeam in timp insa ea statea si se ruga pana la sfarsit...
Mai tarziu ma duceam an de an la ea , a venit o perioada in care nu m-am mai dus , apoi a venit o perioada cand a venit ea la Bucuresti caci era bolnava , apoi a venit o perioda in care a plec dintre noi si eu nici macar n-am stiu , insa asta e alta poveste...
De ce o numesc o eroina? Pt ca a crescut 5 copii singura , bunicul meu a murit a murit destul de tanar si tot asa , pt ca chiar daca nu avea carte era mai desteapta decat multi oameni pe care ii cunosc cu carte , pt ca m-a crescut pe mine , pt. ca atunci cand a plecat in Rai in familie au inceput certurile , ceea ce pana acum nu se iscau pt ca era bunica si toata lumea o iubea prea mult si o resptecta la fel de mult ca sa o supere.A tinuta familia foarte unita dupa ce a plecat s-a rupt caldura
Numai bine!

Niciun comentariu: