miercuri, martie 04, 2009

Cine merita ? Part. 5


Am facut o mica greseala am scris de 2 ori part 3 ,sunt la part5.
Astazi o sa vorbesc despre un om pe care il apreciez si il idolatrizez pentru cine e , cum e si pentru ca este om !
"Viata mea n-a fost usoara , de altfel , nicio viata nu e usoara , a fost o lupta permanenta si sper ca am iesit invingator din aceasta lupta.Nu e o victorie stralucita , dar o victorile confortabila".Da vorbim despre maestrul Radu Beligan care a dedicat 70 de ani teatrului din cei 90 pe care ia trait ! Fiind un om de cultura , un mare actor roman jucand 70 de ani fara intrerupere , un actor ce crede in sentimente.
D-l Beligan declara ca secretul longevitatii este "Iubirea, cred ca suntem pe pamant pentru acest lucru mic".Continua sa joace pe scena teatrului national asa ca eu nu as sta degeaba si as fugi sa vad spectacolele cu el , caci s-ar putea sa nu mai fie foarte multe!
A fost timp de 20 de ani directorul teatrului national , profesor la ATF , director teatru de comedie , membru de onoare al Academiei romane , este desemnat in anul 2008 de catre presedintele Frantei Jacques Chirac ca fiind Ofiter de Onoare ,si foarte multe altele.
Radu beligan este actor , regizor , eseist , traducator .A jucat in roluri de Caragiale,Musatescu,Stefanescu,IonPopa,Sebastian,Baranga,Shakespeare,Goldoni,Cehov,Ionesco,Simon , Eco si multi alti.
Este un artist complet , ce a bucura sufletele multor oameni!
La multi ani maestre Radu Beligan!

Niciun comentariu: