marți, februarie 03, 2009

despre invidie.




Deschid acest subiect din pricina unui singur motiv , acela fiind frica...da , mi-e frica de lumea asta nebuna si din ce in ce mai rea care m-a tras foarte mult dupa ea , mi-a calcat pana si marele orgoliu , m-a transformat intr-o persoana rea , fara judecata limpede...vreau sa ies de aici ,vreau sa nu mai simt rautatea in mine, sa o elimin ca pe o voma.
mi-e frica de invidia oamenenilor care nici macar nu-si construiesc invidia pe ceva solid, pe nimic concret ci pur si simplu sunt invidiosi , oamenii astia sunt oameni care nu au vise , care sunt nefericiti , care nu fumeaza pentru ca e rau , care nu cred in visele celorlalti ,care nu stiu sa vorbeasca despre simpatie...
vreau inapoi in lumea mea ,cum ma intorc? care e drumul? cine ma ajuta? defapt cine stie cum sa ma ajute? ce carte trebuie sa citesc? ce tre sa beau? ce tre sa fumez? ce tre sa fac sa ma intorc?
Il cunosc pe cel mai bun om din lume , oare o sa stie el sa ma invete incat sa inteleg cum sa ma intorc in lumea mea?
O zi cu Pete Tong va doresc!

Niciun comentariu: