miercuri, februarie 25, 2009

Cine merita? Part.3

Imi pare rau saptamana trecuta n-am reusit sa scriu nimic pe blog...insa in aceasta saptamana revin cu mini rubrica "Cine merita?" si o sa va vorbesc despre un adolescent.

Face liceul de muzica Lipatti , este simpatic si foarte talentat si ca e talentat n-am stiut pana de curand , cand un profesor ne-a spus la ora putine despre el...Am pus mana si am ascultat ce face el in camera sa de la casa lui calduroasa si posteaza pe renumitul myspace.com .
Baiatul asta , pe nume Horatiu este un mic geniu (sper sa nu se umfle in pene..:)) ) si este foarte inventiv ...muzica lui este o combinatie pe care nu am mai auzit-o , nu pot sa spun ca ma pricep nebunie mare , insa pe mine ma impresioneaza nebunia din capul lui si cum reuseste sa o redea in sunete...
Asa ca http://www.myspace.com/aneeeb puneti mana si ascultati ca nu va strica!
Succes !

Niciun comentariu: