sâmbătă, martie 01, 2008

Martisor cu picior.


Ca o adolescentina din aceasta generatie am arso pan` oras si cu martisoare cu alea alea...Am primit un mouse pad de la sanziana buruiana si o oja verde tot de la ea...un trifoi de la andres ......soooooooooo sweeeeeeeeeet:)
Si apoi in suburbia ca orice pustan/pustoaica muzica buna ce sa zic , super plin , fu interesant
Mai stii cum e? anul acesta m-am trezit cu martisorul in cap nici macar nu l-am asteptat nu a fost deloc cute :)) , nu m-am bucurat de mai nimic... nici macar de un ghiocel , cea mai mare nefericie a fost ca nu erau narcise ...mi-as fi cumparat un bucheeeet cat mine de mare .
In fine acum o sa vad un film si ma voi culca ...
Va pupu!
I`m ok! Acest articol e pentru mine,martisor intr-un picior!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Da, intradevar o floare sau un ghiocel se gasea si pentru tine.