sâmbătă, februarie 23, 2008

copilul din statie.


Are 4 ani, cred ...nu-l cunosc era prima ora cand il vedeam si mama lui il tinea in brate cu siguranta era un copil rasfatat...dar a avut grija de mine intr-un anume fel , mai ales sufleteste.
Un copil are grija de un alt copil cei drept putin mai mare , eram in statie si ieseam in strada sa vad daca imi vina masina ce o asteptam si a tipat dupa mine"fataaa fataaa " si alte cuvinte pe care nu le-am putut deslusi din cauza zgomotului cel produceau masinile.Am mai iesit odata si iar a tipat "fataaa fataaaa" iar imi spune acelasi lucru pe care nu l-am inteles si mi-a spus mama lui "vrea sa iti spua sa stai pe trotuar ca sa nu te calce masine,ii e frica"...intelegi? ii era frica pentru mine ,o necunoscuta ...iar el era un copil.
Atunci de uimire ca un copil poate sa fie atat de atent , nu m-am mai dat jos de pe bordura ca nu cumva sa se mai sperie..


Copil ce mi-a bucurat viata!

Niciun comentariu: