marți, ianuarie 01, 2008

pretendenti la fericire!


cu toti suntem pretendenti la fericire ...doar ca unii stiu sa o cucereasca si sa o faca sa cada in mreajele noastre alti nu prea se descurca...
cred ca sunt o buna pretendenta la fericire...m-am pus bine cu ea nu trebuie decat sa fiu optimista atat mi-a cerut si sa cred ca totul va fi bine.zic ca nu e mare lucru
si pentru asta ma serveste cu fericire mai mereu si cand nu sunt fericita inseamna ca am febra 40 sau ca mi-a intrat ceva in ochi ma rog mai exista si problema sa mi se rupa ceva.
sunt pretendenta la fericire de ceva timp si ma serveste cu poftele mele sa imi dea firul de fericire cum ar fi:Marea,muntele,prietenii,iubiti,amintirile,haosul meu dulce,alcool,chitara,vacanta.
fericirea e un viciu de-al meu.

Un comentariu:

Anonim spunea...

vai ce bețive :))