vineri, decembrie 07, 2007

Imi placi...!


Intotdeauna sunt mai multi ... Mereu raman putini, mereu raman prea putini, si cand sunt destui , nu e corect calculat. In acest articol, ma refer la 3. Analiza detaliata, 3 diferiti, un amalgam de sentimente simtite si pierdute, trairi profunde sau deloc.


-|-

Imi placi...! Da, tu! Tu ala de acolo cu ochi albastri. Tu cel care mereu ma privea si ma pierdea. Tu cel care m-ai pierdut de nenumarate ori. Tu, cel pe care l-am pierdut de nenumarate ori. Mai ti minte cat de stupid de subit ne-am indepartat, mai ti minte cand ploua? Iti place sa-ti amintesti cetatea? Iti place sa mergi prin tren sa ma cauti? Si acum, cand ce a fost nu s-a terminat frumos, vreau sa o iau de la inceput. Un inceput usor si clar, senin si sincer. Sentimente care nu au existat niciodata intre noi. Cu tine, intotdeauna m-am trezit prinsa intre dezamagire si frustrare. Dar hai sa incercam din nou...

Imi placi...! Da, tu! Tu ala de acolo cu ochi albastri. Tu cel cu parul blond plin de suc. Tu cel care imi sufla in ureche, si ma intrerupe din cascat. Tu cel care ma priveste dar nu reuseste sa ma piarda. Tu cel care inca mai iubeste , tigara. Tu.... da tu... tu care esti departe.

Asteapta-ma!...vin cu trenul!


-||-

Imi placi...! Da, tu! Tu ala de acolo cu ochi albastri. Tu cel plin de complexe. Tu cel pe care nu apuc sa-l cunosc. Tu care esti un retras. Nu te stiu dar m-ai atras. Ai facut-o plin de gratie ca si cum as fi fost o mare la reflux. Ti-a mers, o doamne, dar nu ma lasa sa ajung la flux. Nu am ce incerca din nou, pentru ca tot ce am vrut am facut , acum trebuie sa o fac cu tine , trebuie sa fac din tine. Esti un nou inceput.

Asteapta-ma!...poate vin cand ma intorc!



-|||-

Imi placi... Sau poate nu imi mai placi. Tu cel fara viata, tu cel cu par lung si ochi de broasca. Dar ai fost un tu odata. A fost un frumos odata, chiar daca a fost un frumos de subsol. Nu a fost de suprafata. Si cu tine am reusit sa ma indepartez usor si ce bine e. Imi pare rau ca nu existi, poate o data o sa-ti dai seama de valori de viata . Esti fericit, sau poate nu. Ai un tatuaj care nu sti ce insemna si umbli in pantaloni trei sferturi iarna. Suferi, si se vede. O sa-ti fie bine. Promit. Nu o sa am eu grija de tine. Zi-mi daca nu a fost distractiv? Dar tu iti mai amintesti barul? Paharele le mai sti? Shoturile si toata bautura? Sigur le mai sti.... sunt viata ta. Tu ai inceput ca o schimbare ... si ai sfarsit la fel.

Nu ma astepta!... nu ma intorc


BY SANZY.

3 comentarii:

Deea spunea...

in articolul asta ma regasesc si eu aproape 100 % si nu e vorba de mine nici macar un pic teoretic...

Anonim spunea...

Intr o zi plictisitoare faceam ordine in fisiere si am gasit un .txt de la cineva foarte drag, primit demult dar necitit de lene.
L am citit intr un final. Am facut tot posibilul sa dau din nou de acea persoana doar sa aflu daca e scris de ea.Dupa o saptamana am aflat ca si ea il avea si numai stia de unde.M a stresat chestia asta o luna, pana sa imi vina ideea sa copiez o propozitie si sa dau search pe google.:)
Nu cred ca as putea sa iti explic vre o data cat de mult imi place si cat inseamna pentru mine sau macar ce inseamna.
:*
'"Acest blog nu permite comentarii anonime.'" - din pacate

Deea spunea...

ma bucur ca iti place insa nu e scris de mine ...ma bucur ca inseamna ceva pentru tine :) succes!