vineri, decembrie 21, 2007

Imi mai placi ...?


Urmatoarele randuri sunt o scurta replica la articolul publicat de mine acum catva timp.

Totul se schimba in timp , asa cum mi s-au schimbat sentimentele, de fapt nu , nu s-au schimbat , s-au maturizat. Da s-au maturizat prematur, asta vreau sa zic. Asta gandesc si spun. Poate prematur e bine. Probabil ca tarziu e rau.

Imi placi....! Da tu cel de acolo... Randuri deja scrise. Trebuie sa sti ca esti cel blond, cel pe care il rugam sa ma astepte ca vin. De venit vin, dar nu pentru tine , nu cred ca te mai vreau .

Ea cine e? Noua ta unica iubire?

Eu cine sunt? Ma autocaracterizez ca fiind ......E amuzant! Nu pot sa ma autocaracterizez. Hai ca m-am hotarat sa te citez: tipa simpatica. Ce caterinca. Probabil ca sunt vechea unica tipa simpatica pe care o cunosti.


La finalul zilei realizezi ce ai pierdut , ce ai castigat , si tragi linia. Calculant si scotand radicali am scos sentimente cu radacini patrate. Scazand, am pierdut speranta, si o unitate din sansa. Dar mai am , voi apela la inmultire.

Nu am dreptul sa ma mint, nu am dreptul sa renunt, cat traiesc.

Trebuie sa sti ca stiu.

by Sanzy

Niciun comentariu: