sâmbătă, noiembrie 03, 2007

nu trebuia sa zici asta.


scumpo shhh.daca mai scoti un adevar pe gura iti rup capul cu patentul...nu chiar nu trebuia sa zici asta m-ai facut sa cad din tavan gen "auzi fetita te-a durut cand ai cazut din Rai?" , stateam comod acolo sus in bratele gandului meu si tu (?) tu ce ai facut i-ai rupt mainile ...hmm ma durut caderea ah era sa lacrimez peste zambetul negandit...si ce faceai atunci udai un zambet , il imbatai cu lacrimi ?
stii scumpo ai dreptate ...asa ca sa nu mai scoti adevaruri pe gura ca ai aflat ce ti se intampla. ah parca acul din buza mea acum era in inima mea mi-a luat ceva sa realizez cuvintele tale , au cazut grele in capul meu ...dar pana maine mai e o noapte si o sa imi revin probabil. dar inca ma doare am cazut mult prea brusc.
si scumpo mi-am mai dat seama de ceva mie asta imi place asta sunt eu . imi place acest adevar ce mi l-ai trantit in ochii imi place desi sufar din cauza lui. ma cam hranesc cu asta ahhhhh mi-am dat seama imi place sa joc , imi place jocul periculos nu , dureros nu imi place ...si risc risc pana sufar...eh da totul o sa fie Bine.

Niciun comentariu: