joi, noiembrie 29, 2007

Am ars-o suav mistic...


Suav Mistic …s-au intamplat multe lucruri dragute si amuzante , mintea mea nu e prea treaza dar e plina de idei si ganduri frumoase chiar daca iarna a venit asa discret ca o intamplare si mie nu-mi place caci e un anotimp rece , dar muntele ne asteapta…si pe mine si pe tine si pe el...
Imi place admosfera de Craciun si acel sentiment de anotimp rece cu zile pline , mai e atat de putin pana la noul an si nu stim ce facem , dar totusi abia asteptam. O sa spunem ca “ah s-a mai dus un an “ dar asta a fost un an ca un vin bun .
Am luat tot ce a fost dulce din acest timp ce a trecut , pentru mine a inceput anul defapt era sa nu inceapa cu mine acolo unde trebuia dar am ajuns la timp , cam asa au decurs si lucrurile pe parcursul anului mai sa le pierd si asta ma facut sa le traiesc din plin .
Suav Mistic…

Niciun comentariu: