joi, octombrie 25, 2007

ketonal.


de vreo 4 zile stau in casa ...un pic bolnava am avut timp sa dorm sa stau sa ma uit la toata reclamele proaste si emisiunile proaste de la tv si sa ma amuz ori sa ma atac.dar sunt atatea reclame imposibil de proaste cum ar fi aura dinu sau "o voi zilele de weekend" sau orice alta forma de reclama la pensii obligatorii da vorba aceea , cum le dau ideile asta atat de penibile infinit de proaste?!...te apuca nervi, plansul ai fi in stare sa iti arunci televizorul pe geam.asta a fost ca o paranteaza un pic accentuata , in tot acest timp cat am dormit si m-am uitat la tv a fost foarte bine pe langa ca ma doare gatul si ca iau multe pastile e totul ok parca e bine sa stai acasa sa nu gandesti sa nu te strezi din probleme ale tale ci din prostii cum ar fi reclamele , e bine uneori sa iei o pauza ...mi-a prins bine parca m-am mai linistit desi eram bine si inainte.
invata-ti sa va imbolnaviti.

Niciun comentariu: